Even voorstellen

Jezelf even voorstellen als je nieuw bent.
Plaats reactie
Feniks

Even voorstellen

Bericht door Feniks »

Hoi allemaal,

Ik ben Jeroen en ben sinds 4 dagen de blije rijder van een MG4 luxury.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere MG4 rijders.

Groet,
Jeroen
MG4 Luxury
Willem

Re: Even voorstellen

Bericht door Willem »

Hallo Jeroen,

Welkom op het forum, veel veilige en plezierige km's, tevens hopen wij ook van jouw ervaringen en tips te kunnen leren.
MG Marvel R Electric - Luxury 2WD - Pebble Black en trekhaakje :D
Ron Bebelaar

Re: Even voorstellen

Bericht door Ron Bebelaar »

Hallo,

Ik ben Ron Bebelaar.

Na ruim 35 jaar meerdere Saabs te hebben gereden heb ik in november 2020 een MG ZS EV Luxury gekocht bij VM Amsterdam en daarmee naar volle tevredenheid ruim 32000 km mee gereden. Ondanks de enigszins beperkte actieradius hebben we met de auto, weliswaar met zorgvuldige routeplanning, probleemloos ritten door Zuid-Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Noorwegen gemaakt.

Bij de recente voordeel actie van VM heb ik de auto ingeruild tegen een MG ZS EV Comfort LR met 3-fase lader. De Luxury uitvoering heeft weliswaar nog een aantal extra opties, maar in de 3-jaar dat we de 1e Luxury hebben gehad bleek dat een aantal zaken (vrijwel) nooit zijn/werden gebruikt. Ook was er een voorkeur voor stoffen bekleding die in de Luxury niet verkrijgbaar is. Met de instelling: "wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan" hebben we daarom voor de Comfort gekozen. Inmiddels de eerste 1000 km gereden en zijn wederom zeer tevreden met de MG.

Mvg
Ron Bebelaar
Plaats reactie

Terug naar “Voorstel rondje”