Update navigatie software op de MG Marvel R
Re: Update navigatie software op de MG Marvel R
ja hoor is beschikbaar..... op de website van het klantportaal staat deze vermeld als kaartupdate 2023Q1 maar is na update toch echt 2022Q2.
MG Marvel R Electric - Luxury 2WD - Pebble Black en trekhaakje 

Ik ga het morgen ook proberen, ben benieuwd of het lukt. Als hij erop staat kijk ik ook even welke versie het is. En inderdaad vreemd dat het in het Engels is. Misscjien kijken of alle Marvel R rijders een vraag hierover willen gaan stellen. Gezamenlijk sta je sterker denk ik.
Wat vind jij ervan dat de routebegeleiding in het Engels is. Denk jij dat die nog in het Nederlands komt.
Nee, ik denk het niet.
Is denk ik een kwestie van geld, SAIC heeft waarschijnlijk een beperkte set talen afgenomen bij Here en daar zit dus nederlands niet bij.
Ach het went wel, na de 100ste "roundabout" moet je wel lachen om de uitspraak van diverse staten, lanen en pleinen.
Is denk ik een kwestie van geld, SAIC heeft waarschijnlijk een beperkte set talen afgenomen bij Here en daar zit dus nederlands niet bij.
Ach het went wel, na de 100ste "roundabout" moet je wel lachen om de uitspraak van diverse staten, lanen en pleinen.

To All,
is navigatie update voor MG MArvel R 22Q2 de meest recente update?
is navigatie update voor MG MArvel R 22Q2 de meest recente update?
yep, is op dit moment nog steeds de laatste.
Jammer genoeg, lijkt wel of MG er weinig voor over heeft om deze bij te werken, kost waarschijnlijk geld.
Jammer genoeg, lijkt wel of MG er weinig voor over heeft om deze bij te werken, kost waarschijnlijk geld.

Geldt wat hier staat over de navi ook voor de zs ev 2022?
Eigenaar sinds 24 juni van een ZS EV 2023 Luxery long range
yep klopt ook voor model 2022 en later.

Is het ook mogelijk om de stem uit te zetten?
Hij praat m.i. te veel
Hij praat m.i. te veel

Eigenaar sinds 24 juni van een ZS EV 2023 Luxery long range
Ja dat kan, nadat je een route geactiveerd hebt.
Recht bovenin kan je op het luidspreker icoontje drukken op het navigatie scherm en dan is de stem .... stil
Recht bovenin kan je op het luidspreker icoontje drukken op het navigatie scherm en dan is de stem .... stil